ONSDAG TORSDAG FREDAG

Hej igen!

Jag hade totalt forgeettt att jag "måste" skriva på bloggen så nu skriver jag lite kort om dom tre dagar jag helt hade missat!
Jag måste bara påpeka att jag HATAR spotify reklam.

Men men i Onsdag minns jag inte ens vad jag gjorde, tror jag bara va hemma.
Torsdag begav jag och mamma oss in till stan, jag hitta bikini, 2 st linnen,jeanströjjaa,skor och underkläder tror de va de.
Idag åkte tha hole familj in till v-ås igen. Letade efter en ny mobil till mig,men jag vet inte vilken jag vill ha för antingen är dom för fula eller för dyra.
Men men det får vänta ett tag till så jag kan fundera, sen åkte vi runt lite här och där.
När det va dags för mat hade vi tänkt oss Pizza hut men det sket sig, 100 mils kö.
Så det blev donken, väl där träffade vi Lotta,Kasper,Max och Robbin :)
Så vi åt med dom och sen åkte vi vidare hem, jag började sortera i mina låder som såg ut som ett jag vet inte vad.
Nu sitter jag här och längtar så in i bombens efter sommar!!
Tänk att slippa alla äckliga kläder och tjocka skor för att bara hämta posten, burrr.


Och inte en enstaaka social unge är inne på msn, så nu går jag och ber till gud att sommarn kommer.
HEHE

Bajs bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0