OM MAN VA HYPER.NEJ DET GÅR INTE PÅ EN MÅÅÅNDAG


På bilden är jag hyper :D

Men en Måndag?
Varför finns Måndagar,det är bluöö tråkigt!
Första dagen efter lovet,är det inte då man ska vara utvilad?
Mennej,jag skulle kunna va hemma ett par veckor till,så Emma hinner komma hem!
Påtal om det, JAG TROR ALDRIG JAG HAR LÄNGTAT SÅ MYCKET EFTER NÅGOT?
NITTONDE MARS NUUUUU!
ÅÅÅÅHHH!

Okej,nu måste jag tänka på nå annat innan jag spricker av längtan.
Då kan jag berätta lite om min urtråkiga dag i skolan :)
Jo först hade vi matteeee och vad brukar man göra på én mattelektion?
juste.
Sen hade vi dubbelpass biologi,trååååkigt.
Data- typ alla fick gå för datorerna funka inte. tsss
Och svenska,som faktiskt va rätt kul :) jag Micha & Denise satt och skrev "sagor" fast man skickar runt dom hela tiden så det blir lite tokigt ;)


Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Moa!

Ja känner en som längtar väldigt mycket efter Dig också. Snart så...

Många kramar från Mimmi

2010-03-10 @ 17:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0