O TO THE J ÄRLIKAMED OJ




Jag har inte bloggat på en vecka snart,förlåt.
Jag har inte hunnit eller orkat,jag har faktiskt gjort min mamma & pappa glada igenom att inte sitta vad datan så himmllaa mycket (Y)
Jag har funderat på att göra en ny blogg,eller så blir det total renovering av denna extremt fula och tråkiga sida.
Vi får se,men jag måste ha hjälp av fröken Larsson,som nu ÄNTLIGEN är hemma!

Och en sak till så är jag GLAÀ för när jag kom hem stog det 8 biljetter till Lars Winnerbäck i sommar med en massa härligt folk!:D
På Fredag blir dessutom arosfortet! Och fick erbjudandet att åka med pappa,kusiner och Catta,Ejje & kolla på Robert Broberg,men även det är på Fredag så jag tor inte jag hinner synd nog.
OCH på Fredag är det skoldans,men jag tror jag ger fan i den rent utsagt.
Sist vare tråkigt och nej jag har ingen ork till de.
Lördag är det ny tjejkväll hos fröken Ericsson :D
Hoppas eller jag vet att det kommer bli en ännu lyckad kväll!:D
Söndag ska jag va hos Denise kl halv åttaaa (herregud),åker med henne på tävling :)

Nu har jag berättat typ allt dom närmaste dagarna.

DOM SENASTE DAGARNA:

Vi har vart i skolan som vanligt,och idag vart det som vi trode branövning så jag & många andra sprang ut utan skor,blött och kallt jo jag vet.
Men sen iaf visade det sig att det inte allste va någon övning de va allvaar. Så massa brandisar kom,men ingenting bran (y
Igår red jag och flög av,ont i ryggen och under skinkorna ;)
Och inte hjälpte det att sofie putta av mig av en trähäst HAHAHAH

Låångt inglägg jag vet,
GoaaNattaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0