HAPPPYYY DAANNCCEE

IDAG HAR JAG TRÄFFAT EMMA!
HELT OTROLIGT,VI SKREK,SKRATTA OCH GRINA! :D
HELT ÖVER GLAD!:DDDDDD

OKEJ,nu ska jag berätta om dagen :D

Jag har vart hyper hela dagen, för jag kunde inte förstå hur jag skulle kunna gå i skolan och veta att EMMA va hemma,hehe :D
Så alla lektioner sölade sig fram, spanskan och matten va hemsk.
Men sen slog klockan äntligen tre, och vi fick gå!
Ett tag trodde vi att vi skulle få åka buss,men sen kom mattes mamma och rädda oss,ett stort TACK!!
Väl hemma i släppte vi väskorna och sprang så fort vi såg fröken Larsson.
Sen blev det kram kalas!
Jag Felicia, Malin och Emma gick hem till mig åt mellis och skratta :D
Spelade spel och pratade :D
Ettstorttack till er och till Linn som gjorde att Emma kom hem tidigare:D
fast, krya på dej Linn :)

hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0