DET KOMMER BLI BÄTTRE JAG LOVAR

HEJSAN ALLA GLADAPRICKAR.

Jag är förkyld så jag är inte glad.
Jag har ätit grönsaker ocg ÄÄGGG till luunch. Buök de är inte gott.
Och nu sitter jag och väntar på att mina små kära vänner ska komma på tjejkväll nämligen Johanna,Felicia,Denise,Sofie och Lovisa :D


Men nu till saken. Jag LOVAR att fixa till bloggen och börja skriva lite mer seriöst.
Men Emma måste bara komma hem först så hon kan hjälpa mig,för jag fattar noolll om hur man gör. :D
På tal om de så är det MINDRE än en vecka tills dom kommer, GUUUDD vad skönt det är att kunna säga MINDRE än en vecka! :D


Jag tar alottt of bilder sen ikväll,laddar upp dom när jag får tid och ork :D

pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0