USA OHJA!

NU ÄR DET KLAPPART OCH KLART MED RESAN TILL USA!

Den 23 Juni bär det av till New york sen vidare till Lena i Richmond :)
Det blir en sväng ut till virginiabeach & BUSCHGARDEN :D
Jag tror jag fick en släng av resfeber redan igår kväll,kunde inte sova och var spänd som en fiolsträng.
Fast det är typ 5 månader kvar eller nå sånnt.
Men jag längtar så in i bombens!
Jag vill vill vill åka nuu!

Men jag är spänd inför den långa flygningen,äre något och oroa sig för?
Höga höjder är inte direkt min grejjj.
Men men,för 15 antagligen skitroliga dagar så kanske det är värt en färd högt i det blå?


Kommentarer
Postat av: Felle

De är inte läskigt alls att flyga, när du tittar ut genom fönstret serallt ut som en miniatyr värld dom om den va på låssas de är coolt och inte alls läskigt, det va bara sofie som försökte skrämma dig<33

2010-01-11 @ 20:39:02
URL: http://feliciya.blogg.se/
Postat av: EMMMMMMMA

OROA DIG INTE, det kanns inte att man ar uppe i luften, bara om det komer luft gropar, och om man tittar ut genom fonstret forstass, men da ser man oftast bara vitt, och sen later planet forfarligt ocksa, IBLAND, iaf thai plan.

2010-01-16 @ 05:29:47
URL: http://dreamsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0