TISDAG

Jag vet att jag har varit usel på att uppdatera i helgen.
Men jag har vart med Patricia och firat kusin & faster (:
Och skolan rullar på som vanligt med massa läxor och skit,så det är väl en anledning till att jag varken hunnit eller orkat skriva. Helgen brukar va dom enda dagarna som man får pusta ut,men icke nu.
För nu äre men massa nedrans läxer hit och dit som man måste kunna så det är bara att inse att helgerna får gå åt även till det -.-
Idag hade vi eller jag,Felle,Ogge & Danne ledigt från slöjden så fick 2 ½ timmas ledigt.
Jag och Felicia gick till trasse och åt kakor och satt i massagestol (a
Sen tillbaka på elevensval,och eftermiddagen har tillbringats med Felicia.
Vi vart små barn igen och kladda med färg på både papper & annsikte,härliga tider!
Tittade även tillbaka på bilder från tiden på Strömsholm och klassresan (:
Nu tror jag att jag ska ta och göra någon ting, inte läxor iaf!

C uu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0