I`M BAACK




Idag återvände jag till min käre klass.
Rätt skönt att få komma in i vanorna igen.
Fast de va lite annorlunda mot vad det brukar vara en Fredag.
Först hade vi engelska sen hade vi håltimme för det va ingen musik.
Sen spanska- film, och sen lunch.
Efter lunchen hade vi so med någon gubbe för jessica va sjuk så då vart det film och så där med.
Och efter de idrott men jag va inte med eftersom im förkyyld.
Idrotten slutade tidigt så att dom som ville skulle få basta, men ingen ville.
Så alla kbk tjejer stack medans jag,felicia och denise va kvar.
Det va 45 min till bussen skulle gå,så vi gick ut i idrottssalen där alex,ogge & matte trorja va.
Och va där till bussen skulle gå,nu sitter jag hemma och gör absolut ingentiing.

tjingtjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0