.

Just nu sitter jag lyssnar sönder den låt som Felicia går runt & sjunger stupikvarten.
Almost love - A Fine Frenzy
Rätt fin låt :)

Sitter hemma själv och seckar framför datan,medans alla andra små ungar är & äter pizza & går på bio.
Mitt huve gjorde ont så jag inte kunde följa med,och jag har vart så sjukt trött som senaste dagarna jag vet inte vad som har hänt. Orkar nästan ingenting!
plus att jag tror att mina lungor snart blir överanstränga igen,känner av dom så får nog tare lite lugnt -.-
Och nu kom jag på en sak till som förvärrar det hela, det är TORSDAG imorn!
Ushh usshhh,bara en massa tråkiga lektioner + att vi har engelska förhör.Yeeaah.
Längtar redan tills de att skoldagen är slut imorn,eller det skulle inte göra nå om vi slapp fredagen heller.
Men om man ser det från den ljusa sidan så kan jag gloserna,tror jag.
Det var nog det enda ljusa just nu,fysik läxan ligger och väntar på att bli gjord dessutom!
Men den får vänta någon dag till,för just nu orkar jag verkligen inte.
Tror jag ska gå och lägga mig efter maten,eller ta med datan och sen bara ponk somna.
Guud vad härligt! Men det är inte så konstigt att alla är så trötta hela tiden,man kommer ju inte hem fören kl fyra varje dag,med en massa långa lektioner -.-
Nej nu måste jag sluta klaga,jag vill ha helg, så.

Sålång! ;D

Och mina rubriker är greeeat (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0