BÄSTAVÄÄNN KOM HEM.



Jag känner mig som en ballong som någon liten unge nyss blåst upp,sen 10 min senare kommer det en ny liten unge som sticker en nål i den så den pyser iväg och sakta skrynklas ihopp till en liten gummibit.
Och just nu vet jag precis varför!
För min bästavän är på andra sidan jordklotet,och jag saknar henne så in i helvete!
Det är tyst,tråkigt,humorfattigt och så mycket mer när man inte har henne i närheten.
Och nu börjare snart på att närma sig en månad sen jag såg henne,och det är outhärdligt men jag eller vi rent utsagt måste vänta i 2 PISS MÅNADER TILL.
Och den hemska dag när hon åkte rann de tårar kan jag lova ,men det va en blanding av migrän & panik!
Fast jag skulle kunna avslöja att den största delen va av ren panik,att veta att ens bästavän ska va borta i år och dar.
Sen hjälpte det inte att jag hade migrän så jag inte såg fötterna framför mig.
Så snälla rara kan det inte bara komma en thailändare eller nå och säga att - kaikopilaikoihjajjajloijoiuyjau.
Som betyder att Emma måste åka hem därifrån för det är inte meningen att en blond unge som hon ska vara där utan hon ska vara hemma i det hon kallar för hålan!
Så snälla underbara du,lyd thailändaren och kom hem!
FÖR DET SUGER UTAN DEJ.<3
åååhh,man blir gråtfärdig av det här så bajjjssspåthailand.

lööövvonjuu.

Kommentarer
Postat av: Malin

det där är fan helt sant och jag började precis gråta för jag insåg hur länge det var kvar tills våran älskling kommer hem :O <3

2010-01-28 @ 18:32:19
URL: http://pinkbracelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0