BAD UPPDAATERING

Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår.
Men det är så mycket i skolan,sena dagar & läxor.Just nu känns det om om jag behöver sova en vecka sen lägga ner all energi på skolan. Men får göra så gott man kan,mer kan man inte begära.

Men jag har iallafall vart med Sofie,kommer någon bild snart när jag laddat in dom.
Vi skulle gå ut i mörkret och ta kort,men jag tror jag måste lämna in min kamera,någonting står inte rätt till.
Men det får vi ta tag i sen,just nu orkar jag inte. Inte för att jag behöver gört pappa fixat men endå.

Skolan idag kändes ett år långt,trode aldrig vi skulle komma därifrån.
Först engelska,musik & spanska. Övertala Hernan att vi skulle kolla på film på spanskan,så vi kolla på Madagaskar 2,och tur för oss så fanns de inte på spanska som vi är vana med ( men inte förstår ) så det vart engelska :)
Sen gick vi och åt äckligaste lunchen på hela den här veckan. vidare upp till So:n där Jesscia hade migrän så vi kolla på film även där. Redan på första lektionen efter lunch kurra min mage så det eka i klassrummet.
Sen klart som fasiken så hade vi idrott när jag va så hungrig så jag höll på att dö,så jag var nära att svimma.
Så när jag kom hem åt jag två mackor och kladdkaka,mamma hade bakat en till bara före va fredag,och min bror och hans kompisar hade ätit upp det lilla som va kvar av den andra.
Sen har jag setat här och framför TV:n hela eftermiddagen,känns som om jag har sprungit 2000 mil,är helt slut!
Inte för att jag har gjort något speciellt,men tror jag är på G att bli sjuk.
Och juste,Denise stackarn har vart hemma hela veckan kryaa på dej! <3


Nu står mamma & pappa och bakar pizza,så nu ska jag gå & moffa pizza.
Sen ut och gå med pappa,och se om jag får nå energi av det?

C uu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0