00:10








00:10 har klockan slagit många gånger. Men varje gång är man äldre, konstigt igentligen men sant.
Vet inte varför men började tänka tillbaka på tiden när man va liten, hur härligt det var och man hade lixom ingenting att oroa sig för.Förrutom om kompisen skulle få en finare barbie eller något liknande;)
Och jag vet inte riktigt om jag vill bli så mycket äldre just nu, man kanske saknar tiden som liten när man hade båda dom små bara fötterna på jorden?
Eller inte, det kanske är skönt att bli äldre och växa ifrån det?
Jag vet inte, men det måste man kanske inte veta, finns ingen lag på det vad jag vet?
Som liten kunde man vara töntig och barnslig utan att folk skulle tro att man kom från en annan planet.
Men ibland äre skönt att låta alla tro att man kommer från en annan planet ,vara töntig och precis så som man känner.
Dom kan ju inte veta hur det är på den planeten om dom inte kan släppa taget själva?
Så jag vet inte riktigt vart jag ville komma med det här inlägget, fick bara för mej att jag skulle skriva lite om de som ploppar upp i min ganska så barnsliga men härliga och knäppa hjärna :D

Men nu ska jag gå och sova tror jag, för snart är det skola igen -.- Så lika bra att inte komma dit som en halv död utomjording;)


God natt  hjääärtaa

Kommentarer
Postat av: felicia

det va bra skrivet moa, jag känner typ likadant<3

2010-01-10 @ 11:08:53
Postat av: Malin you knoww

Jag känner precis likadant, vi kan vara barnsliga och från en annan planet tsm :D:D hjjjärtttta :D

2010-01-10 @ 19:23:07
URL: http://pinkbracelet.blogg.se/
Postat av: Malin you knoww

Jag känner precis likadant, vi kan vara barnsliga och från en annan planet tsm :D:D hjjjärtttta :D

2010-01-10 @ 19:23:18
URL: http://pinkbracelet.blogg.se/
Postat av: Malin you knoww

Jag känner precis likadant, vi kan vara barnsliga och från en annan planet tsm :D:D hjjjärtttta :D

2010-01-10 @ 19:23:19
URL: http://pinkbracelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0