VITAMINDRYCK MED BLÅÅÅBÄÄR

Jag har vart hemma hela denna långa Lördag och inte gjort ett skit,medans min lillebror har flängit runt både hit och dit.
Nu sitter jag och dricker vitamindryck med blåbärs smaak (L)
Och hoppas på att Emma kan komma in igen så vi kan skypa :)
Och jag är iNerligt glad att våra högtalare finns men jag avgudar all deNa bra musik som faktiskt existerar!
Har nog lyssnat på 2045 låtar idag,och nästan alla är bra (a)
Nu vart jag sjukt sugen på en stor godispåse och en bra film med en massa härliga ungar, ååh.
Inte´bara det jag är sugen på.. jag har setat och kollat på en massa olika klädesaffärer och jag vill ha 2045 saker där med,men jag måste spara till USA så får inte köpa 2045 saker.


Imorn är det alla <3 dag, och jag kom på att jag har matte & fysikprov på Onsdag -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0