ROMME

Idag bar det av till Romme igen med en massa härligt folk :D
Bland annat Lovisa,Denise,Elin & Malin.
Det blev en hel del skratt,specielllt när Malin och Denise for på Äset ;D
Sen vart jag lite smått tjurig,när en kille skvätte snö på Malin och dom andra garva.
Så jag åkte ikapp dom och skulle slå till han i rumpan med staven (a
Men då vare helt plötsligt två i lila jacka,så det sket sig.HAHA
På vägen hem va vi rätt trötta,och förresten så hade låset till takboxen fryst.
Så jag fick stå med tändstickor för hade varken tändare eller låsolja.
Så jag stog där och eldade på,så William fick skrattanfall åt alla stickor som låg på marken.
Sen skrattade vi åt tusen saker i bilen :)
Tack för en super rolig dag alla som va med :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0