KLOCKAN ÄR SJU

Hej

Nu var det ett tag sen jag skrev,eller nej men endå.
Jag har faktiskt inte så mycket att berätta.
Matte och fysik proven gick väl bra, och vi klarade oss igenom spanskan idag med.
Men på Måndag ska vi tydligen snacka med Eva, får väl se vart det leder.
Igår vad gjorde jag igår?
jo,jag va hemma och tog det lugnt precis som idag (a
Jag längtar som fan till 19 MARS! 
 
EN MÅNAD OCH ELVA TIMMAR TILLS BÄSTA VÄN ÄR HEMMA!

Det är verkligt snor tråkigt här hemma.
Förresten påtal om snor så skrattade jag och Lisa as mke på spanskan om hur stenåldersmänniskorna gjorde vit färg HAHAH
Lisa- hur gör dom den vita färgen?
Moa- dom tar snor och kalk.

HAHAHHA

hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0