GODIS,FILM,BÄSTAVÄnnER,"BARNVAKKKT"

Gårdagen var en rätt trevlig Lördag om jag får säga det.
Malin & Felicia och jag tog oss in till kbk och köpte godis, inte så lite heller..
Vi åkte hem och slängde oss på soffan, hyrde en film och moffa allt vårat nyköpta godis! ;)
Efter filmen tog vi fram kameran och fotade, men det blev ingen längre rid för Felicia skulle hem.
Malin och jag gick ner till Löfstrands där pappa va, så det blev en hel kväll där för mig och en halvkväll för Malin (:
Vi var inte direkt ensaMa jag,Malin,Erik,Kasper,Robbin,Jonte,Max,Albin och Ludde.
Massa små nåra stora- härligt.
Jag kom hem halv ett då jag tog & åt kvällsmat som jag inte varken hunnit eller velat ha.
Men då smakare bara bra!


Tack & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0