EN LYCKANS OCH SORGENS DAG

Idag är det Tisdag hoppas jag,annars är jag helt ute och cyklar.
Jag,Felle,Ogge och Danne hade håltimma från slöjden,så mamma kom och hämta mig och Felle som åkte hem till mig och åt mat & vaniljbulle (a
Och idag vid den här tiden för två år sen hade min farmor en och en halv timma kvar att leva.
andrafebruaritjugohundraåtta <3
Så jag och Felle satt och snacka om det,precis när Felle sa en grejjj så lät det ute i tvättstugan men ingen eller inget va där.

Sen till kl 13:00 åkte vi tillbaka till skolan och hade elevensval, jag och lollo satt och as garva åt en massa bebisar och - bakrund :D
Sen fick jag åka bussen hem själv,och klart som fasiken gick den inte hem så fick gå hem själveeer.
Och nu sitter jag här och inte vill åka och rida.



BAJS.

Kommentarer
Postat av: Flojsan typ haha<3

Haha Moa, du och din ridning :P

Men jaa det är hemskt det där med din farmor:(

Rest in peace<3



Aja dan va ändå bäst när vi va hemma hos dig! Lav jah! Pöss<3

2010-02-02 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0