CORNELIA




Jag kände att jag behövde skriva ett par meningar.

Cornelia!

Det är för synd att du inte går kvar..
Vi har gjort ditt skåp till en minnes plats, det står en text  i det (L)
Det är jätte tomt när man tittar åt vänster och inget lång brunettt med ett stort smile på läpparna står där och frågar vilken tid vi börjar?
Jag saknart!
Och spanskan,där är det en tom bänk breve hur trevligt är de?
De kan jag tala om, de suger!
Men jag vill bara att du ska veta att du är så mycket mer värd en du tror!
Du är den som alltid lyssnar och man kan prata med.
Vi kan sitta och titta på varandra och ändå veta exakt vad det är vi menar eller vill varandra!
Jag skulle kunna nämna en massa exepmel men det känns så detaljerat ;P
Du är tjejen med stort Hjärta. Och hjärta passar bara in med ett stort H på dej!
Vi har så sjukt många minnen,och alla är roliga det kan jag lova! :D
Och bara så du vet så håller vi alltid tummarna för att du ska komma tillbaka,och jag hoppas!

jagälskardejbästavän!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0