Skidor,pjäxor,kläder,pengar allt ska fram!





Nu är jag ifull gång och fixar & donar till imorron.
Måste prova vilka pjäxor jag ska ha ,möjligen åka och köpa nya.
Skulle ha vart med Sofie idag med det fick tyvär bli en annan dag :(

Nu har jag lite panik för min kamera--laddare är borta så kan inte fota,hettsss.
Men den ska hittas underdagen,likaså rätt kläder till ett - 16 gradit romme alpin.
Inga dåliga väder bara dåliga kläder, är det inte så man säger?
Får tänka på de imorn ;)

Men nu måste jag gå och fortsätta fixa,och juste jag kommer behöva städa mitt rum.
Ser ut som ett bombnedslag.
Någon som vill byta?

HAHA,nu står även min bror och kompisar och berättar om hur isit det är i backen,
och om man skulle lyssna på dom skulle ingen fatta att dom snackar om backen.
- det bara krasshhhhh.
- och sen ba kabooom .
 Och hit och dit.

Men önska mig lycka till med både packandet och skidor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0