Romme Alpin

Måste bara berätta lite snabbt om igår.
Har haft det jätte bra!
Förutom att vi var nära att få amputera bort tårna efterom det va allt från - 11 till 28 grader kallt.
Men gillar man skidor så gör man!


Jag åkte till Patricia vid halv sju,och sen åkte vi sju till Romme och åkte hem kl tre :D
Och jag ramlade inte heller peppar peppar,eller om man inte räknar med att jag halka utanför värmestugan.
Det hade inte vart så pinsamt om jag inte hade råkat öppna dörren helt så alla där inne såg mitt fina rumpfall.
Och även Patricia va ner på marken en sväng,men dock inte utanför värmestugan utan när vi skulle ta av oss skidorna:D

Annars gick det bara braaa ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0